ושוב אנחנו עם לקוח של פרסום מרקר בניהולה של מירי רודרמן, בעל סוויטות נופש בוטיק בצפת לחוויית אירוח מפנקת ברמה אחרת: נוף עוצר נשימה, מפרט עשיר הכולל ג’קוזי, מערכות חכמות ורמת גימור מלונאית. מירי רודרמן באסטרטגיה מזוקקת, אפיינה במדויק את קהל היעד- קהל חו״לי, פתוח, מהמעמד הסוציו-אקונומי הגבוה והובילה למסקנה ברורה: הקהל הזה מיצה את חוויית המלון המנוכרת, הקרה והבלתי אישית, והוא מחפש אלטרנטיבה אמיתית. המסר שלנו חד: חוויית נופש משפחתית ואותנטית בלב העיר צפת- כאשר הכול קרוב, הדירה מעניקה תחושת בית, והחוויה המשפחתית מבטיחה זיכרון בלתי נשכח. בקונספט של "נוף ירח" – יצרנו פרזנטציה מושקעת עם סקיצות יפהפיות, אך הלקוח בחר למקד את הסיפור בנוף, באווירה ובנשמה של המקום.
הפתרון הגיע דרך הפשטה גרפית של הנוף, ופיתוח טיפוגרפי מקורי: בלוגו בקו נקי סיפרנו את הסיפור של החיבור, האהבה והשלווה. הצורניות מעוגלת וסימטרית, והאות "ר'" מתלכדת לצורת ירח. כך נולד לו לוגו ייחודי ושונה בנוף.