חנות עולם המצעים הותיקה פנתה לפרסום מרקר בניהולה של מירי רודרמן למיתוג מחדש. החנות פעלה עד אז תחת מיצוב נמוך ועממי ונוצר צורך לתת בידול ברור למול המתחרים ולמשוך קהל מדויק. הקונספט גובש סביב תחושת מומחיות והבנה עמוקה בעולם המצעים – הניכרת בבעלת החנות עצמה. בלוגו הטיפוגרפי והנקי שולב אלמנט גרפי כהפשטה של הפוך המגולגל, שהפך לאלמנט מרכזי בשפה החזותית. העיצוב כלל גריד מוקפד עם קווים סימטריים, ופלטת צבעים סטייליסטית – בז' בורדו וסגול – שהעבירה מסר ברור של ליגה, הבנה ומומחיות ברמה אחרת.