יום שכולו שבת

קמפיין גרנטור

פיתוח שפה ועיצוב

יום שכולו שבת

קמפיין עוצמתי תחת פרסום מרקר בניהולה של מירי רודרמן, לעמותה צפונית "שומרי שבת כדת"- מבצע של יום אחד בלבד לעידוד השימוש בגנרטור בשבת ולהגדלת המשתמשים. הקמפיין לווה בטיזרים וחומרי חימום מקדימים במסר של "לא חוסכים בכבוד שבת" מתוך הבנה שהקהל מעוניין בגנרטור אך העלות יקרה לו. את הלוגו המהפנט קיבלתי קומפלט כך שהציב רף גבוה. אני נדרשתי לפיתוח שפה עיצובית חגיגית ושבתית למארז שלם, שמטרתו לשכנע ולמשוך לקוחות פוטנציאליים לסגירת חבילות.

הפקנו שלל מוצרים: פרוספקט, שילוט, מדבקות לעוגות ולפעקלאך, מכתב ברכה למתחברים, ועוד פריטים שתכליתם הייתה יצירת אווירה שבתית, חמימה ומוקפדת. פיתחתי איורים קליגרפיים מקוריים, בהשראת שולחן שבת, מותאמים לשפה של הלוגו – ושולבו כפטרן, כאייקונים וכאלמנטים גרפיים מגוונים, לצד תמונה יהודית אותנטית שיצרה מירי עקשטיין המוכשרת.

הפרוספקט עצמו תוכנן במבנה קונספטואלי מפתיע: בקיפולו- שולחן שבת מתרומם ומתנוסס למול עיני הקורא המופתע :). התוצאה היתה הצלחה מסחררת- פי שניים מהיעד, סגירות מיידיות והתעניינות שיא. קמפיין מדויק, עם ביצוע מוקפד – מוכיח את עצמו בשטח.